26 Kasım 2009 Perşembe

Hayata bakış açım

S.a

Size hayata benim bakış açımı açıklayacağım."Hayat" acısıyla tatlısıyla meşhur hayat :D daha çok acılarıyla anılır bu Zamına koydumun hayatı :) Benim için hiç bi zaman imkansız olmadı herkes içinde böyle olmalı bence imkansız yoktur sadece olmayacak şey vardır :) Bu cümleyi açıklayım size bi vazoyu binbir parçaya ayırırsanız tekrar toplamak ve eski halini almasını sağlamak çoğu insan için imkansızdır.Neden imkansız parçaların sayısı çokta hepsi orda büyük bi zaman gerekir onun haricinde niçin imkansızki ? düşünün bi.Olmayacak şeye gelirsek elimizi şıklattığımızda istediğimiz hemen yanımızda olsun Yok Eben... yani :D Böyle şeyde istemiceksin.Onun haricinde herşey olur.Neyse

Birde takmayacaksın lan kimseyi :) Senin hayatın o onunu bunun lafına kulak asmıcaksın.Dolu dolu yaşayacaksın herşeyi fazla umursamıcaksın ama umursamıcaksın dedimmide boş adam olmayacaksın.:D dersine çalışacan ülkene yararlı olcan.Bi söz vardı "Hayat bumuymuş; İyi sonra bakarız" işte böyle olacaksın :D bu arada caksınlar:D fazlalaştı makalemde :D herneyse

hani böyle kurallar vardır
-La napıyon gece yemek yenmez
-Bu saatte olmaz olm sonra yaparız

:D ya arkadaş gece yemek yenmez diye kanun mu var git gece mangal yak Allah Allah :D Git piknik yap sanki sen değilde başkası yapıo senin hayatın o ya.Futbolu gündüz değilde gece oyna.Kayak mı yapcan inadına yazın yap :D Betonda kay :D

ve hayatın acı gerçekleri
birde şiir yazdım bu melete:D

Össymiş dedim o ne "hayat" dediler bana
hayat ne kadar zaman dedim 2 saat dediler bana
yap dediler yapamazsan bok yoluna
hay sokayım sana yapmıyom al buda kapak olsun alayınıza :D

Boşa okumuşum bunca seneyi boşuna
18 seneyi Kek gibi yedirdiler bana
al buda senin yolun dediler
şimdi bak devam et hayatına

Benim adım hakan
Kaç paralık heriflerisinz ulan
Zaten kafiye uyduramıom şairmiyim ben lan
Hasta etttiniz beni Ruh hastasıyım şimdi şuan

:D yazamadım neyse asıl konu Öss bu meledi kazanmadan bişey olunmuo :D Size burda hayat dersi vermeye kalkmıcam :D bende çalışıom artık inşallah hepimiz için hayırlısı olur

0 yorum:

Yorum Gönder

Ayın Videosu