25 Kasım 2009 Çarşamba

Bi insan neden hacker olmak ister ?

Arkadaşlar size kendi yazdığım bi makaleyi sunacağım.Probl3matic.blogspot.com


Bi insan neden hacker olmak ister sizce ? Kahraman olmak içinmi, kolay yoldan para kazanmak içinmi illegal işleri sevdiği veya farklı olabilmek içinmi.Bakın bunların hepsi olabilir.Hackerlık çok farklı bi kavramdır hacker iyi yapan demek işini o işin püf noktasını bilen yani hacker kavramı sadece bilgisayar yönünden bakılıyor Matematiğin Hackeride olabilir yada müzisyenin hackeri.

Hackerler bugüne kadar bilgisayarı çok iyi kullanan ondan çok iyi anlayan herkesden farklı kötü insanlardır.Ben bu alemde uzun zaman bulundum ve böyle değil.sadece kafaları kötüye çalıştığı için dışlanan insanlar.Her kişi kendini bi yerde kanıtlamak ister futbol ,voleybol ama malesef benim / bizim böyle bi yönümüz yok ben futbol voleybol oynayamam.Herkes ama herkesin iyi olduğu bi yer vardır.Bizimkide sanalın arka kapısı.Bilgisayarı çok iyi bilen biri veya webmaster,pc öğretmenleri HACKER lık hakkında bi bilgileri yoktur çalışma mantığını bilmezler yani hackerlık ve webmasterlık çok ayrı şeyler.Hacker biri illa pc yi iyi kullanacak her programı bilecek diye bişey yoktur.şöyle düşünün bi katagori WebTasarım,Grafik Tasarım,HACKERLIK,Hardware gibi.Yani farklıdır.Aslında hackerlık zekiliğin çevik zekanın gösterildiği andır zeka konuşur beyin çalış orda kötü amaçlı insanlarda vardır.İşini iyi yapmayanlardan acısını çıkaran insanlar.Bütün Makineler Dijital aletlerin bi koruma bi hack mantığı vardır.Geçenler izlediğim bi Tv programında arabası çalınan adam arabının firmasına bildiyor ve araba kilitlenip moturu çalışmaz hale geliyor peki bu nedir bu bi hacktir ama ismi öyle değildir.Mantık aynıdır.Başbakanı korumak için Frekans karıştırıcıları düşünün frekansları bozuyor ap açık farklı bi sistem olduğunu anlar insan hayatımız hackle korunuyor sistemler hacker mantığıyle çalışıyor.HER an her yerde rastlıyorum.En iyi bilgisayar güvenlik sistemleri bu yoldan geçmişlerdir.Rakibin taktiğini bilmeden savunma yapamazsın ;) Hacker iyi insandır.CRACKER kötüdür.Hack öğrenmek suç değil yapmak suçtur.Bana sorduklarında iyi bi Bilgisayar & Web Güvenliği diyorum kimiside bana hacker diyor.ve her insanın kafası Kötü yazılıma çalışmaz farklı bi beyin yapısına sahiptir bu hackerlar.Gece çalışırlar fark ettinizmi geceleri normal insanların kafaları yorgun olur ama geceleri zehir gibi bi işleyen beyne sahipler.

Ve gelelim kahramanlık konusuna :D var yok değil ama düşününki şu pc den kalktığım anda beni tanıyan gören ve vay nası yapıo diyen mi var :S böyle diyen insanlara karşıyım.Eğer ünlü olma gibi bi heves olsa Gerçek işlerle uğraşırdık.Dışarda normal bi hayat herkes gibi Pc de ise daha farklı.


HACKER NASIL OLUNUR ?

vakit kaybetmeden video izlerdim ben saatlerce her an her dakka ama böyle değil.Meşhur Kevin Mitnick Sosyal mühendis insanları ikna etme sanatı :) En büyük Hack budur.Hack öğrenmek gerekmez ve öğrenilmezde beyninin kötüye çalışması gerek.ve çok nankördürkü bi siteyi hacklediklerinde ne size para verirler nede madalyon takarlar :)

İŞTE BUDA HAYATIN FARKLI Bİ YÜZÜ

HAKAN EREN / probl3matic.Blogspot.com / Bilişim Suçları Ayrıntılı bilgi http://bilisimsuclari.iem.gov.tr/

1 yorum:

Bilinmiyor dedi ki...

Merhaba, Haklısın Kardeşim Sonuna kadar. en son hacke 10 yaşımda başladım ilk ögrendigim zamandı ve dediklerinin hepsi bende var sabahları kodlama yapamıyorum üşengeçlik v.s oluyor sebebini hep araştırdım neden akşamları daha cok kodlamayı yada hacklemeyi seviyorum diye ve buldumda geceliyin uykumuz geliyor ama yinede direniyoruz ben bilgisyar başında aç kaldıgım zamanlar dahi oldu. yiyecegim hack aklım ise kılıçtır. inanki yemek gibi geliyor. ama bilgisayardan ayrılınca açlıgımı anlıyorum. birde bi uyarıda bulunim bir hacker bilgisayardayken açsa kaçın :D
çünkü zehir gibi hızlıdır ve çeviktir.
yıllardır ögrendim ve egoluk olmasın ama hack beynine sahip oldum. neyin nasıl işledigine vs.

dedigin gibi sistemler bizim algoritmamızla çalışıyor ben bir websitesini kendi algoritmalarımda kodladım.

Bu lanet olası lamerların tek amaçı GERÇEK HACKERLARI TUTUKLAYIP ONLARIN BILGILERININ ELDE EDEREK KULLANMAKTIR ve bu beni gerçekten sinirlendirir ve öfkelendirir. tüm hackerlar website hackleme konusunda haklıdırlar... Tüm websiteler hackerlar tarafından geliştirilmiştir düşünün windows xp yi şimdi ne halde?

10 yaşıma kadar çalışmama ragmen hacker olamadım 16 yaşıma vardıgımda hacker statusunu hissettim. gerçekten 16 yaşında hacker olursun diyenler dogru söylüyor...

realde bana deli derler genelde :D çok hızlı düşünüyorum ve her türlü açıgı düşünüyorum üzerinde 1 saatten uzun düşündüklerimde vardı

algoritmalar gerçekten cok zevkli :)
1 saat yeni algoritma düşünüyorsun ve buluyorsun :D

beni bilirim ama gelecek nesil uyuyan bir canavardır...
daha cok ögrenecegim şeyler var... dediklerin harfiyen dogru :D aynınıda ben yaşıyom çünkü yakında yapayzeka kodluyicam algoritmayla 1 2 gün düşündüm. google herşeyi görebiliyor o yüzden pc e koymuyom en son yeni bir proje başlatcaktım o benden önce başlattı bu üst üste 3 defa oldu. google ve diger öncü şirketler sadece kendi cıkarlarını düşünür şekilde uyusun. bizde onları yiyelim.

fakat geceliyin bagımlılık oluyor. kdlarken oyuna girememiştim. cok güzel birşey herşeyi görmek istiyorum. BILGI ISTIYORUM... SADECE BILGI bunun için girmedigim yer kalmicak her zmana anormaldim realde insanlara ihtiyacım yok sadece bilgiye ihtiyacım ve benim gibilere ihtiyacım var...

Yorum Gönder

Ayın Videosu